everaftermh

2015. szeptember 6., vasárnap

Így neveld a sárkányodat 3 (Frissített)

Helló mindenki!

A harmadik film 2018. június 29-én fog megjelenni. Állítólag a második film után 5 évvel fog játszódni, szóval amikor Hablaty 25 éves lesz. Addig sajna várhatunk. :( De előzetesnek:
-Kiderül, hogy mi történt az éjfúriákkal!!!
-Sokak szerint Fogatlan meg fog halni:( Viszont ezt nem tehetik, hiszen mégis csak egy gyerekfilm, vagy nem?Az eredeti könyvsorozatban, amelyet Cressida Cowell írt, Fogi kómába esik, és Hablatyon kívül mindenki azt hiszi, hogy meghalt. Csak a gazdája/barátja tudja, hogy fel fog épülni. Lehet, hogy megint ez lesz. És amúgy is:
   1. Már egy csomó sárkány meg akarta ölni (suttogó halál, vörös halál, ölvész, gnúvad
...)
   2. Gyógyító nyála van. :)
   3. És most már titán szárnyú

-Három zenét adott ki John Powell, aki az első és a második film zenéit is csinálta: 1.The Haddock Family ( A Haddock Család=értsd-Hablaty családja) Pléhpofa már sajna meghalt, vagyis csak Hablaty és Valka maradt. 2. Last Flight ( Utolsó Repülés) Na ne már! 3. This Was Berk ( Ez Volt Hibbant) Hogyhogy csak volt?
- A 4. Thanks Buddy, See You In The Valhalla (Kösz Pajti, Találkozunk A Valhallában) című zene nem igazi, mivel eredetileg Pléhpofa halálához írták. (a Valhalla a vikingek mennyországa)
-Visszatérve az éjfúriákra. Több lehetséges ötlet van, hogy miért Fogatlan az egyetlen Hibbanton:
   1. Az éjfúriák laktak a hegyben eredetileg, csak jött a vörös halál
és elüldözte, vagy egyszerűen kiirtotta őket. Bár ez nem túl valószínű, mivel akkor Fogatlant miért hagyta életben? Vagy hogyhogy nem a fúriák győztek? Hisz Hablaty és Fogi együttes erővel el tudták pusztítani.
   2. Az éjfúria nem is igazi faj, csak keverék. Az első filmben mondják is, hogy az éjfúria "a villám és halál istentelen ivadéka". Mondjuk, ölvész (villám)
és suttogó halál (halál)

viszont akkor miért csak két sárkányfajra hasonlít?
Homokszellem
Gyapjas Üvöltő
( Eredetileg villám és mennydörgés lett volna, csak a villám és halál jobban hangzott. De a mennydörgés az dörgődob
)
   3. A fantáziám szüleménye és igen bizarr, de szerintem lehet, hogy az éjfúriák sima fúriák. Úgy értem, hogy Fogi fekete pikkelyei különlegességek, és a fajtársai nem tűrték meg maguk közt.
-A film nem csak az előbb említett dátumban fog játszódni. Lesz egy kis "visszaemlékezés", talán még az első film előttről. Ezt azért gondolom, mert:
-Pléhpofa benne lesz a 3. filmben! És mivel a halálból nem jöhet vissza, szerintem a visszaemlékezésben lesz.
-Állítólag Hablaty fog visszagondolni, amikor még voltak sárkányok. Vagyis elmennek. Talán mert az...alfájuk(Fogatlan)...meghal? Nem, erre gondolni sem lehet!


Ennyi lenne. Suli után pihenés+blog/háziírás. Viszlát!

5 megjegyzés:

  1. Láttam,hogy ugyanezeket a "híreket" sokan leírják :D Az a helyzet,hogy ezeknek az esélyük,hogy igazak,csak 2%.
    És attól még nem biztos hogy Fogi keverék,mert azt mondták a filmben.
    Mert végülis,nem szószerint mondták. Jó,igen,ezt lehet leszűrni belőle,de Fogatlan egyáltalán nem hasonlít se suttogóra,se ölvészre:D
    Hiszen semmi villámos "képessége" sincs,tüskéi sincsenek...
    Nem értem hogy lehetett volna suttogó+ölvészből éjfúria.
    Amúgy már mondtam is több embernek,hogy ennyi erővel,ha Fogi keverék,akkor miért nem keresik meg megint az ölvészt,keresnek egy suttogót,és párosítják őket?:'DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak írom ami eszembe jut. És ugyebár a filmben sem gondolják komolyan azt hogy keverék. Ez az én elméletem. És köszi a véleménynyilvánítást!

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Nem akkarok rossznak kinézni de a Homokszellem és a Sivatagszellem amik a nagyon távoli rokonaik és lehet hogy ebből a két fajból let.
    És még én ugy hallotam hogy a sárkányok eltünek mint a könyvben.

    VálaszTörlés
  3. Ha ez igaz akkor én (bár imádom) nem fogom megnézni! Én bár úgy hallottam a sárkányok csak vissza mennek a vizek mélyére mert nem jó nekik az emberek közt - tekintve hogy a rendező levágta Hablaty fél lábát(!!!) Bármit ki nézek a 3.részből. 😢😢😢

    VálaszTörlés