everaftermh

2015. szeptember 25., péntek

A Netflix marhaságai, avagy RTTE-s nem kellett volnák

Megjöttem! (De remélem jobban örültök, mint Hablatyék a Gyászdalnak)

Én a harmadik évadban észre vettem 2 olyan dolgot, amit nagyon nem kellett volna. Most minkettőről írni fogok, és szóljatok, ha valamit rosszul tudok/kihagyok!
1. A Fürge Fullánkok lába.

Itt annyira nem látszik, de észrevehető, hogy SEMMI SINCSEN a lábán a két karom között. Erre a Race To The Edge beállít nekünk azzal, hogy ezeknek a sárkányoknak hártyás lábuk van. Erre valami ilyesmi pofát  vághattam:

WTF???
Mivel a második sorozatban a Fürge Fullánkok a jégen át jönnek Hibbantra. DE ha tudnak a vízen járni, akkor MIÉRT csak most jöttek át? És School Of Dragonsben megnéztem egy ilyen sárkányt(SOD az egy nagyon jó játék, jelentkezz be itt):

Csak én vagyok vak, vagy egyiknek sincs hártyás lába? De át is térek a másikra.
2. Hanga és Dagur.

Aki nem értene angolul:
-Hanga! Oswald a Jámbor, az apád!
 És... Ő szintén. Dagur apja.
-Ne...
-Hanga, Dagur a fivéred!
 Nem ölheted meg!

WTF???
A Hangariadó 2. részében Hanga szüleit kell megmenteni. Dagur apja ha jól tudom, az Ádázok vezére volt, és Dagur megölte, hogy ő lehessen a vezér. És a harmadik évadban azért akarja megölni Hanga Dagurt, mert ő rombolta le a szülőfaluját és ölte meg a szüleit! Hanga tudja, hogy a szüleit megölték,  de azért teljesítette Alvin parancsait, mert az elrabolta a szüleit! Akkor most mi van?!?

Írjátok le, mit gondoltok! Pá!

4 megjegyzés:

  1. Ez egyszerű. A sorozatban világosan el is magyarázták. Hanga tényleg Oswald lánya de vmiert (ezt az egyet nem tudom) nem ő nevelte, hanem nevelőszülőkhöz került, és mivel az eredeti szüleit nem ismerte, ezért a nevelőszüleit szerette úgy, mintha az igazi szülei lennének. Nyilván meg akarja menteni őket. Amúgy úgy néz ki h tudta is h nem ők az igazi szülei, de az is lehet h azután tudta meg h elmentek hibbantról az első évadban. És oswaldot meg nem is akkor ölték meg, amikor született, hanem csak jóval késöbb. Én arra tippelek, h a két szereplése közben tudta meg h nem ők az igazi szülei. Amúgy meg tök jó a blogod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a hártyákat azzal tudnám magyarázni, h továbbfejlődtek! Bár ez lehet h hülyeség, csak ez volt a sorozatban.

      Törlés
  2. Ha tudta a Hangariadó előtt, hogy ők nem az igazi szülei, akkor biztos nem anyának meg apának hívta őket! Mert ha jól emlékszem, amikor Astrid beöltözött Hangának, és nagy Anya,Apa! közben megölelte őket, akkor a két felnőtt ihedt képet vágott

    VálaszTörlés