everaftermh

2015. szeptember 11., péntek

A történetem

Jó reggelt/délutánt/estét! Figyeljetek!

A bemutatkozásban nem írtam, de írónak készülök. És egy másik blogon le fogom írni a történetem. Ezt azért mondom előre, hogy megkérjelek titeket: ha szeretnétek, hogy a sárkányotok szerepeljen benne, írjátok kommentbe a:
-nevét
-faját
-nemét
-színét.
Kellenek barátok annak a sárkánynak, akinek a szeméből fogom ezt az egészet leírni. Bár két szemszögből lesz: az enyémből meg a sárkányoméból.

A viszont írásra!

3 megjegyzés:

  1. http://catfury.blogspot.hu/
    ezen lesz a történet

    VálaszTörlés
  2. Szia nekem éjfúriám van, ő is benne lehet blogodban???

    VálaszTörlés
  3. Szia most találtam rá az oldaladra és eddig nagyon tetszik! Asszem rendszeres olvasód leszek😅😅😅
    nos akkor:
    Neve:Vándor
    Faj: Sikló
    Nem: nőstény/tojó ( nem tudom ez hogyanvan náluk de asszem tojó)
    Szín: egy egyszerű talán picit sápadtabb sikló!

    VálaszTörlés