everaftermh

2015. december 6., vasárnap

Snoggletogi ajándékozás

Sziasztok!

Először is: Előre boldog snoggletogot kívánok minden kedves olvasónak! És szeretném megköszönni a feliratkozóimnak hogy rendszeresen olvassák szerény kis blogomat! És mindenkinek aki csak feltévedt ide, hogy egy gyönyörű számot látok mindig, amikor csak elkezdek blogot írni. Bizony, már 1650 megtekintés!
Amint látjátok, új fejléckép és háttér van a decemberi ünnepünk alkalmából. A fejlécképet én rajzoltam, légyszi ne lopjátok, mivel nagyon sokat dolgoztam vele. A háttért nem én csináltam, én csak a szemét színeztem ki Ciánosra. Meg végre chat is van Ride-nak köszönhetően. Ott megírhattok mindent ami kérdésetek van a bloggal kapcsolatban, én pedig majd válaszolok rájuk. Viszont nekem is lenne egy kérdésem. Szeretnétek egy kis ajándékozásszerűséget? Arra gondolok, hogy küldenétek egy számot egytől hétig, és én pedig felírom őket valahova. Minden szám egy sárkányfajt fog jelenteni, és 25-én kirakom ide a sárkányokat. Fajok amik lesznek:
Siklósárkány
Szörnyennagy Rémség
Tájfumeráng
Szénkarom
Dörgődob
Cipzárhát
Gronkel
Ja, és előre szólok hogy bébisárkányok lesznek!
Az mindjárt más kérdés hogy hol fogom kikelteni őket, mert ebből már egyszer Hibbanton kicsi baj keveredett:

Na igen, és én nem akarok Astrid helyében lenni. Úgyhogy már csak annyit, hogy lesz még egy hosszú Snoggletogról szóló cikk, ez most inkább csak egy kis bejelentő.
Duplagifes elköszönés!


Csak hogy értsétek milyen cuki tud lenni egy bébisárkány *-*

7 megjegyzés:

  1. Jó ötlet ez az ajándékozás! Én a 2 számot választom

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó ötlet! Az 1 számot választanám.

    VálaszTörlés
  3. Jó az új háttér és fejléc! :)

    VálaszTörlés
  4. Jelentkezem! 6-os!

    Keltetés:
    1. Elmegyünk a karácsonyi vásárba.
    2. Megkérdezzük a kürtöskalácsot áruló néniket, hogy honnan szedtek akkora lavórt.
    3. Veszünk egyet.
    4. Töltünk bele vizet.
    5. Tádá! Így ki tudjuk kelteni őket úgy, hogy talán (TALÁN!) nem robbantjuk fel az egész szigetet.

    VálaszTörlés
  5. Hahó! :)
    3-ast választanám (csaknecipzárhátatnecipzárhátatnecipzárhátat, istenek, pls!)

    VálaszTörlés