everaftermh

2015. december 20., vasárnap

Ezt nézzétek!-Rtte

Mindenki figyelem!

Tudom hogy tegnap írtam cikket, de ezt látnotok kell!

Ez szerintem a Time to skrill-ben lesz. De mi van Fogival? Ez bőrpáncél?! De hogy néz már ki? És egyáltalán, mi értelme van?


Ez szerintem azt akarja jelenteni, hogy újra lesz Glacier Island, és talán Hólidérc (Snow Wraith) is. De mit keres itt egy viharszelő? Csak úgy rakták oda? Vagy látni fogjuk Felhőugrót talán? (ezt azért gondolom, mivel rajta kívül még egy viharszelőt sem láttunk)


Ez már normálisan néz ki. De mi van Kampó szarvával? Miért állnak annyira oldalra?


Ez szerintem az Another Big Sting-ből van, de az már rég kijött. És az a szélén piros festék akar lenni, vagy vér?


Jaj ne, már megint szárnyváltók?


Ez is normális, bár Viharbogár kicsit bután néz ki.


Végül pedig egy ilyen kép. Nektek mi jött ki? Nekem:
Training Dragons with Dagur.
Na és ezt most elképzelem. Én szelídítem a sárkányokat, miközben Dagur támadásai elől ugrálok, a sárkány meg ideges. Jól nézünk ki xD

Na pá!

1 megjegyzés:

  1. 1. És miért pöttyös a szárnya?
    2. Zápor mindjárt besértődik! Különben jó kérdés.
    3. Szegénykém elég gagyin néz ki...
    4. Az az a rész, amikor Hablatynak repülhetnékje támad, ezért majdnem belecsapódik a sziklába az új repülőruhával? Mert akkor igen, abba volt. El tudnám képzelni, hogy vér.
    5. Úgy észlelem, hogy te sem vagy oda a szárnyváltókért.
    6. Egyetértek.
    7. Cooking with Snoutlout (≈ Sütés Takonypóccal)
    Nem ajánlatos szerintem kóstolót kérned! Bár szerintem úgy sütne, ahogy a Book of Dragons-ba a halakat (átküldöm a képet, mert kommentbe nem lehet).
    Még mindig jobban jártam, mint Zita (Blind date with Ruffnut and Tuffnut ≈ Vakrandi az Kőfejjel és Fafejjel)

    VálaszTörlés