everaftermh

2015. december 18., péntek

RTTE 2. fele megintcsak

Hé, Hablaty!

Na végre! (igazából nem tudok fütyülni xD ) Akkor kezdem is.
Először is teljesen ki vagyok akadva, mivel megláttam ezt:

December 16-ról átrakták a RTTE 2. felének megjelenését január 8-ra! Mi ez már?!
Úgyhogy kiakadásomban nézelődtem a School of Dragons honlapján, és nézzétek mit találtam:
Battle for the Edge Armorwing
Battle for the Edge
Join the Battle for the Edge in School of Dragons 1.17!
Új sárkány! A fajneve Armorwing, vagyis magyarul Páncélszárny. Van egy videó is:
katt ide
Van egy kép is az új gonoszról:
Battle for the Edge NewQuests
És még egy kép a Páncélszárnyról:

Meg kell vallani, szerintem ez egy copydragon, vagy hogy nevezzem. Mert végül is:
A feje tisztára, mint egy Szörnyennagy rémségé.
Két karma van, ami megint csak Szörnyennagy.

Páncélja van, mint a Csonttörőknek.

Fegyverekkel van beborítva, mint egy Sword stealer.

Most ennyit tudtam felfedezni.

Apropó új gonosz. Ugye volt a kép a gonoszról:

Meg van az új:
Battle for the Edge NewQuests
És én biztos vagyok benne, hogy ez két különböző személy. Mert ugye azt tudtuk, hogy kettő gonosz lesz. Akkor egyikük a Vigo/Vego, a másik pedig a Ryker.

Még tudok egy képpel szolgálni (szerintem a Team Astrid-ból):
howtotrainyourdragon:

Want to be a dragon rider? Train with Astrid and get battle ready! She’s training you for new battles and adventures in the all-new season of “Dragons: Race to the Edge,” coming this January.

YAS!!!!!!!
Fordítás:
  Astrid edző tipjei:
  Az alakzatban repülés meg tudja menteni az életedet.

Egy aránnyal, hogy mekkora Fogi Hablatyhoz képest:
howtotrainyourdragon:

Hiccup and Toothless are teammates, best friends, and always ready for adventure. Side by side they are the perfect match! Get ready to see them in action with an all-new season of “Dragons: Race to the Edge” coming to Netflix in January.

Toothless is NOT that big in RTTE I’m sorry!
Kérdem én, Fogatlan a második filmben sincs ekkora, akkor ez most mi?

Meg még egy dolog. Olvastam ilyet a Tumblr-en:
Bad Moon Rising:
image

By the looks of it, Gobber’s telling the riders a story. Probably about the LYCAN WING!
Vagyis itt azt írja hogy Lycan wing. Lycan wing-Armorwing. Szerintem ugyanaz, mivel y-a-wing, a-o-wing, bár lehet hogy csak én gondolkodom így.

Végül egy kép, hogy milyen lenne, ha Cián bundát növesztene:
Köszönöm, Csernák Zsófia!

Pá!

1 megjegyzés: