everaftermh

2015. október 29., csütörtök

Filózzunk!- Valka, Felhőugró



Megjöttem!

Persze nem ekkora csattanással... De higgyetek nekem, siettem ahogy csak tudtam!

Nagyon sajnálom hogy ilyen sokára jött új cikk, de ugye nyári szünet van, én meg nem jutok géphez. De cserébe kaptok Valkáról egy filózós cikket!
Ő eredetileg ugyebár a második film főgonosza lett volna, de ez meg is látszik rajta:

Lehet hogy most azt mondjátok: Egyáltalán nem ijesztő! De gondoljatok bele azért. Ha találkoznátok vele egyedül, a semmi közepén...és rátok mutatna a botjával...majd elkezdene közeledni...

ijesztően közel...hogy a karomszerűségek majdnem megvágnak...

Jól van na, nem csinálok horrorfilmet az ÍNAS 2-ből. :)
Viszont ha leveszi azt a maszkot vagy mit, akkor egyáltalán nem ilyesztő

És látta a Titanic-ot!

A KIRÁLYNŐ
Furcsa tény. Pont olyan testtartásban nevet, mint én!

Szerintem annyit néztem a második filmet, hogy eltanultam valahogy...
A botja rázásával meg tudja kérni a sárkányokat például erre...

Nagyon ért a sárkányokhoz. Tudja az éjfúriák titkát, amiről még maga Fogatlan sem tudott.




Na és itt álljunk is meg egy pillanatra. Valka ezt honnan tudja? Ha még emlékeztek, egyszer azt mondja, hogy soha nem látott még éjfúriát ilyen közelről. Távolról már látott? Szomorú tény, de lehetséges, hogy látta azt a szerencsétlen éjfúriát, akinek a pikkelyei Drago vállán vannak.

Mert ugyebár tűzálló fekete pikkelyek...

Mondtam, szomorú tény.
De akkor honnan tudta, hogy pont ott kell megnyomni? És honnan tudja hogy mennyi idős?
És nézd..
Annyi idős mint te!
Azokból a kis fekete tarajszerűségekből, ok. De én nem értem. Ezt is honnan tudja?
És miből gondolja, hogy ő az utolsó? Idézek DragonRidingLove-tól (forrás):
"Lehet, hogy tényleg van másik, csak Valka úgy gondolta tölt még egy kis időt a fiával.(Mindenki ismeri Hablatyot és Valka is tudja, mennyire izgága. Ha elmondaná neki, a 'kicsi fia' máris elillan megkeresni.) Meg sok lenne neki annyi egyszerre, hogy előkerült az anyja meg egy másik éjfúria. El se hinné az egyik dolgot, már jönne a másik."
De hogyha ennyit tud az éjfúriákról, akkor hogyhogy erről nem tudott:
Visszahúzható fogak...
Megjegyezném ehhez, hogy Hablaty a háttérben nagyban bólogat. (Aki azt mondaná, hogy ezt meg innen szedtem, annak mondom: Ezt én mondtam Ride-nak. Amikor a cikket írta, ott álltam a háta mögött, és kinyilvánítottam neki a véleményemet meg az észrevételeimet.)

 És hogy akkor már a sárkányt se hagyjam ki: Felhőugró!
Ő egy viharszelő, ami egyet jelent azzal, hogy van egy mérete.

De hogy miért forgatja a fejét?



Denevér!
Tud aztán ijesztő is lenni.


Meg kérdő pofát is tud vágni.

Nem kedveli, ha hó van a fején

Se azt, ha Fogi bemászik a szárnya alá.

Viszont visszaöklendezi a frissen megevett halat, ha Fogatlan azokkal az irtó cuki szemeivel ránéz...

És elkergeti a bébisárkányokat.

Hát nem aranyosak együtt?

Segít Valkának.

És megvédi.

Extrém repülés!

A tüze kicsit furcsa...



A farka óriási!

Nagyon barátságos Hablattyal:


Viszont a táncoló vikingeket érdeklődéssel nézi.

De hozzá is fűződik egy rejtély (kb. mindenkihez fűződik, különben min tudnák filózni?):
Vajon Felhőugró az egyetlen viharszelő? Mivel ezt nem említik, viszont nem is látjuk egyetlen fajtársát sem.


Annyi a kérdés, hogy leugranák a Dunába, de a sárkányom Cián elkap.

És Záporékkal elrepülünk cikket írni.

Szóval köszönjétek meg neki, hogy még élek! :) Remélem, ennyi kielégít titeket. Ha igen, mindenkit kérek, hogy iratkozzatok fel. És ha a videóim is tetszenek, akkor létszi ide is: YouTube. Szóval, most hogy mindent leírtam, mentem!

2 megjegyzés:

  1. Én úgy tudom , hogy ősszel nem nyári szünet van. Néha olyan érdekes dolgok derülnek ki!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez cikk.Várom a kövit. :D

    VálaszTörlés