everaftermh

2016. január 9., szombat

Rtte második fele! *-*

Sziamindenki!

Nagyon jó hírem van a számotokra!
Ugye nyolcadikán kiadták a Netflix-en a Race To The Edge 14-26-odik részeit. És Magyarországon még nincs Netflix, szóval nem tudtuk megnézni. DE itt jövök én. Keresgéltünk Facebookon itt-ott Ride-al képeket, rövid videókat, és jelentem, sikerrel jártam. :)
Szóval, ha ide kattintotok, ingyen, minden nélkül megnézhetitek mindhárom sorozat összes részét. Jó sorozatnézést mindenkinek!
Nem akarok spoilerezni, de annyit mondok, hogy néhány résznél (együtt néztük a 14-18. részeket Ride-al) összenéztünk.

Na mindegy XD
Egy, szemerősítés, három...

RAJT!
(senkit se zavarjanak meg a gifek, rühellem Hangát a Hangariadó óta)
Viszlát!

4 megjegyzés:

  1. Én is rühellem Hangát a Hangariadó óta. Szevasz testvérem! :D
    Jó lett!

    VálaszTörlés
  2. Jujj, elkezdtem a házban ugrálni. KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ki fogtok tagadni... Két okból. 1. Egészen bírom Hangát 2. Mert magamra ismerek benne. Hát... Cink. Azért ne öljetek meg... Gondoljatok arra, hogy amilyen gyerekkora volt, csoda, hogy csak ennyire lett ,,ilyen"... Nyahahahaj, ez nem jó hír... :( Egyébként közérdekű infó: a netflix alkalmazása App Store-ban ingyenesen letölthető. Még mindig utáltok?

    VálaszTörlés